sobota, 19 marca 2016

Czy to prawda?! Radzę być ostrożnym!


Hejka!
(Na początek chcę przeprosić, że tydzień temu nie dodałam posta ale tak jakoś wyszło.)

Dziś mam dla was info, które nie wiadomo czy jest prawdą. Zdziwiłam się, ponieważ na fb dodał mnie prawdziwy Charlie i Leo <3. Następnie przeczytałam ten tekst i postanowiłam, że niestety muszę ich odjąć ze znajomych. Po prostu przestraszyłam się, że na coś zostanę naciągnięta na pieniądze czy coś i postanowiłam nie zaakceptować zaproszenia.

"Antonio włamał się na konto chłopców na twitterze i facebooku oraz pozmieniał hasła. Teraz to on ma dostęp do oficjalnych kont chłopców. Leo i Charlie wstawili na instagramie i twitterze wiadomość, żeby NIE KLIKAĆ W ŻADNE LINKI I NIE OBSERWOWAĆ ŻADNYCH OSÓB, bo to nie są ich wpisy. Bądźcie teraz ostrożni, bo przez pewien czas prawdopodobnie nie będą mieli dostępu do oficjalnego fb i twittera. Ponadto w piosence Trin lekko obraziła chłopców: "You know the boys from Bars and Melody, you know them, they wanna be like me",czyli "Znasz chłopców z Bars and Melody, znasz ich, oni chcą być jak ja". Chłopcy się z tego śmieją (nowy filmik na ig, który usunęli) ale jak dla mnie to było mega niemiłe z jej strony. Zdążyłam zgrać filmik w którym się z tego śmieją, więc jakby coś piszcie, to wyślę. Filmik z urywkiem tej części piosenki też mam. Ale bądźmy szczerzy, Trin wybiła się na tym, że Tilly jest siostrą Leo, a teraz będąc chamską w stosunku do nich w piosence tylko na tym straci.
Do tego powstał niby 'konkurs' w którym do wygrania jest koszulka 'Hopeful' z teledysku. Warunkiem jest udostępnianie piosenki i kupienie jej na jakiejś stronie. Moim zdaniem lepiej nie brać w nim udziału, to pewne, że stoi za tym Antonio, który chce zarobić na naszej naiwności. Stracimy tylko pieniądze, nie warto, naprawdę. On chce za wszelką cenę wypromować Trin i to na jego sumieniu jest, czy ocknie się i odda konta chłopcom. To chyba tyle. Naprawdę bądźcie teraz ostrożni, wszędzie jest teraz dużo spamu i Antonio zorientuje się (o ile już tego nie zrobił) że o tym wiemy i może zacząć działać na naszą niekorzyść"


Info zostało skopiowane a pisała je Julia Biernacka. 

Jeżeli chcecie zobaczyć nagranie gdy Leondre śmieje się z tej sytuacji to zapraszam tu:*klik*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz